Winkelwagen

Retourneren

Bestelling omruilen of retourneren
Indien je een product wilt omruilen of retourneren verzoeken wij je eerst om contact met ons op te nemen om de mogelijkheden en eventuele bijbetaling of terugbetaling te bespreken: info@bootkoffie.nl of +31 35 54 171 78 maandag tot en met vrijdag 9:00u tot 12:00 uur.

Meld een klacht over de smaak of kwaliteit van koffie
Koffie is een natuurproduct dat wij met veel zorg ambachtelijk branden. Het blijft echter onvermijdelijk dat er soms smaakverschillen kunnen optreden. Mocht jij ontevreden zijn over de smaak van onze koffie, vul dan het klachtenformulier zo volledig mogelijk in. Wij nemen daarna persoonlijk contact met je op en komen met een passende oplossing.

VUL HET KLACHTENFORMULIER KOFFIE IN

Voorwaarden omruilen non koffie
Het is mogelijk een artikel om te ruilen enkel als:

  • je een defect of beschadigd artikel hebt ontvangen;
  • je een verkeerd artikel hebt ontvangen;
  • het artikel niet compleet is.

Voorwaarden retourneren
Om een artikel te retourneren dient het aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Je kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van jouw bestelling;
  • Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat, compleet en in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Wij adviseren je daarom te allen tijde alle geleverde toebehoren mee terug te sturen;
  • De pakbon of de (kopie) factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking.

De verzendkosten in geval van retournering zijn voor jouw rekening.