Winkelwagen

Garantie & Reparatie

Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je kosteloos en zo snel mogelijk van een passende oplossing. Als je een defect artikel hebt ontvangen dan kun je dit binnen 7 dagen na ontvangst van jouw bestelling aan ons melden. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Kijk bij retourneren hoe je ons hiervoor kunt bereiken.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het product. Indien je een vraag of  klacht hebt over jouw product raden wij je aan rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant of importeur. Indien jouw garantie verlopen is raden wij je aan contact op te nemen met de fabrikant voor de mogelijkheden.

Mocht je toch vragen hebben dan assisteren wij je graag telefonisch (Tel. +31 35 54 171 78) tijdens kantooruren maandag tot en met vrijdag vanaf 9.00 uur t/m 12.00 uur. Buiten kantooruren kun je gebruik maken van het contactformulier of een e-mail sturen naar info@bootkoffie.nl. U hoort dan zo spoedig mogelijk van ons.